FASHION

My favourite OOTD shots 2014

kim
Voordat we 2014 afsluiten wil ik nog even terugblikken op de OOTD’s van dit jaar. Ik heb een paar prachtige OOTD’s gemaakt met de leukste mensen. Bekijk hier een van mijn eerste OOTD’s, haha vreselijk! Ik ben blij om te zien dat ik vooruit ben gegaan maar ik ben nog lang niet waar ik wil zijn. Helaas is het de afgelopen maanden er niet van gekomen om OOTD’s te maken, hopelijk komt daar snel verandering in! Hier mijn favoriete OOTD shots.
cel
Dit is ook een van mijn eerste die ik maakte voordat ik naar een blog event ging met Josie. Door Josie heb ik mijn foto’s ook zeker weten verbeterd!
OLYMPUS DIGITAL CAMERA
Summer where are you!? Ik kan me herinneren dat het hier heerlijk warm was!
outje5
Ook deze foto is gemaakt door Josie. Ik bezocht haar die dag bij haar “huis” het Ibis hotel. Het regende die dag maar gelukkig vonden we een droge plek om foto’s te maken #ootdproblems.
outje4
Deze moest ik erbij zetten, dit is zeker weten een van mijn favorieten foto’s geworden!
OLYMPUS DIGITAL CAMERA
Hah! Mijn eerste en enige spontane foto. Natuurlijk heb ik wel meer spontane foto’s, maar daar trek ik wat moeilijkere gezichten op.
OLYMPUS DIGITAL CAMERA
Dit was in een dorpje bij ons in de buurt en ik maakte deze foto’s met een vriend van me (die ze heel vaak voor me maakt). Het was midden in het centrum bij een parkeerplaats en iedereen keek ons aan. Tsja, in die dorpjes maken ze dit natuurlijk niet snel mee haha.
OLYMPUS DIGITAL CAMERA
In love with this pants!
OLYMPUS DIGITAL CAMERA
Een shot met mijn Keybykim sweater!
keys3
Dit is een shot waarbij ik net van een opening van een Primark kwam. Volgens mij was dit Primark Arnhem. Ik maakte met Josie foto’s en opeens stond een vrouw foto’s van ons te maken met haar telefoon! Like whud!? Waarschijnlijk dacht ze dat we BNers waren haha.
OLYMPUS DIGITAL CAMERA
Deze outfit maakte ik bij mij in de buurt. Love this combi!
OLYMPUS DIGITAL CAMERA
Haha. Deze foto is gemaakt in iemand zijn tuin. Wat? Ja.. Er zat geen poort of hek of iets voor maar alsnog, je staat wel op iemand anders zijn erf. Toch maken dit soort dingen OOTD foto’s maken wel veel leuker naar mijn mening haha.
OLYMPUS DIGITAL CAMERA
Dit mijn laatste OOTD die online kwam en deze foto’s waren ook heel mooi gelukt. Het was al laat die dag en het begon toen al vroeg donker te worden, en ik had het echt vre-selijk koud. Maar het resultaat mag er zijn!

Ik ben blij dat ik altijd iemand heb die mijn foto’s wilt maken (want geloof me, ik kan echt zeuren) en ik wil mijn fotografen daarom hierbij bedanken! Hopelijk kan ik volgend jaar weer een paar prachtige foto’s maken en blijf ik mezelf verbeteren. Als jullie nog tips hebben of bepaalde dingen willen zien, let me know!

Big Kisses, Kim

10 thoughts on “My favourite OOTD shots 2014

Plaats een reactie