FASHION

Photo diary week 52: Christmas, spoiled and snow!?

kii
Het is zover, de laatste week van 2014 is aangebroken. Wauw wat is dit jaar snel gegaan. We zitten gewoon bijna in 2015! De afgelopen week vierde ik natuurlijk kerst en werd ik heerlijk verwend. Natuurlijk stond ik ook raar te kijken toen er 10 centimeter sneeuw voor me deur lag..
cc
Ik bestelde deze prachtige jas via Modemusthaves. Hij zit zo lekker dat ik hem ook in het zwart heb besteld, hopelijk krijg ik hem snel binnen!
garn
Thanks BettyBudget voor de tip van de Kruidvat punten! Heb ook gelijk de Garnier Micellair water gehaald!
kersttt
Merry Christmas and a happy new year!
zara1
Zara sale shoppen! En wat voelde ik me toch weer als een kind in een snoepwinkel. Love Zara sale.
zara2
Ik wou deze trui zo graag hebben, maar helaas kwam ik erachter dat hij ontzettend kriebelde! Er zaten echt van die stugge kriebelharen (if you know what I mean) in verwerkt, jammer.
kados1
Present time! Ik vind het altijd heel erg leuk om cadeau’s mooi in te pakken. Hoe cute zijn deze lintjes van de Ikea?
kadootjes
Een deel van de cadeau’s, damn. Ik heb in ieder geval genoeg verzorging en verwennerij voor 2015, thankyou!
chanel
Ook verwende ik mijzelf met de cadeaubonnen die ik had gekregen. Chanel it is!
ll
Ik kocht een paar prachtige items waar ik nu al helemaal gek van ben! Er volgt nog een review so stay tuned.
mud
Na de drukke kerstdagen was (is) mijn huid echt van streek. Ik heb overal bultjes en dus moet ik mijn huid nu even extra aandacht geven. Gelukkig had ik nog een van mijn favorieten maskertjes liggen!
snow1
Toen ik zaterdag ochtend wakker werd lag er echt ineens een dikke laag sneeuw. Ik denk dat iedereen wel geshockt was haha. Helaas ging mijn rijles dus niet door..
ice
Me vriend werd ineens creatief en maakte een “ijssculptuur”. Haha loveyou.
ch
Nails done. Dit kleurtje van de Hema is eigenlijk een zomerkleur maar door de koele tint vind ik hem heel erg leuk voor in de winter!
br2
Oh en brrrrr wat is het toch koud, ik vind sneeuw er echt mooi uitzien maar geef mij maar gewoon een lekker warm zonnetje. Ik denk dat ik deze dagen ook echt 4 lagen kleding aan heb haha.

Nou ladies, dit was de laatste Photo diary van 2014. Gek eigenlijk hè. Er komen nog een aantal posts online deze dagen en woensdag komt mijn allerlaatste post van 2014 online. Daarin wens ik jullie natuurlijk nog van alles! Deze week ga ik nog even naar de stad, een aantal dagen werken en natuurlijk bloggen. Ook wil ik uiteten gaan bij Vapiano (hebben jullie tips van wat ik moet nemen?) en wil ik eigenlijk ook nog naar de Gooische Vrouwen 2 film. Een fijne laatste week!

Big Kisses, Kim

6 thoughts on “Photo diary week 52: Christmas, spoiled and snow!?

  1. Wat een onwijs mooie cadeaus! Je kunt voorlopig goed vooruit haha! Bij jou lag er wel onwijs veel sneeuw, bij ons viel het heel erg mee, het meeste was ook heel snel weer weg. Schijnt heel plaatselijk te zijn geweest haha! xx

Geef een reactie

