FASHION

OOTD: I’ve found the perfect light

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Laatst zei ik een keer dat ik aan het stroggelen was met outfit foto’s maken. Niet het goede licht en/of een lelijke achtergrond. Nou ladies, volgens mij gaat het nu beter! Deze outfit foto’s zijn pal in de zon gemaakt, wat normaal geen mooi effect gaf. Normaal kleurde mijn haar oranje, en lichte ik op als een spook haha. Maar nu lukte de foto’s zo mooi, finally!

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Haha, spontaneous!

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Sweater Mango Broek C&A Schoenen Zara Armbandje Custom made Tas Fashluxe

Zoals jullie gemerkt hebben vind ik het heerlijk om in zwart te lopen. Dit is niet omdat ik niks durf of omdat ik bang ben (soms krijg ik deze vragen) maar omdat ik het mooi vind. Begrijp me niet verkeerd, ik vind een spijkerbroek met een top bij een ander er heel erg leuk uit zien maar als ik het zelf aan heb voel ik me gewoon anders. Heel gek eigenlijk, haha. Gotta love black!

Big kisses, Kim
Follow me on Bloglovin

12 thoughts on “OOTD: I’ve found the perfect light

Plaats een reactie