FASHION/MAKE-UP/BEAUTY

Topshop new in + little sneek of the store

OLYMPUS DIGITAL CAMERA
Afgelopen donderdag was het dan ei-ndelijk zo ver. Topshop haar deuren in Amsterdam op de Kalverstraat! Ik was erbij, kocht een aantal mooie items maar helaas viel het mij ook toch weer tegen.. De kleding was naar mijn mening “wel oke” maar ik vond het echt iets te duur voor wat het was. Het gaf me een gevoel alsof ik in een duurdere winkel van Primark liep. Gelukkig heb ik nog wel deze 3 summer-proof items kunnen scoren!
OLYMPUS DIGITAL CAMERA
Deze 2 beauty items van Topshop heb ik al vaker op het internet voorbij zien komen en ik had er al veel goeds over gehoord. And I love it!! Binnenkort komt er een review online!
OLYMPUS DIGITAL CAMERA
Ook kocht ik deze prachtige sunnies. Ik wil heel graag nog een zonnebril van Cèline, maar tot die tijd doe ik het met deze!
topshop4
topshop6
topshop7
topshop8
topshop13
jj
topshop10
topshop12
Mijn mening over Topshop? Het is echt een leuke winkel, maar ik koop mijn items dan liever bij een andere winkel. Forever 21 zit er bijvoorbeeld tegenover en stiekem was ik daar wat meer op mijn plek. Ik had er helaas echt meer van verwacht. Wat vinden jullie van Topshop?

Big Kisses, Kim

6 thoughts on “Topshop new in + little sneek of the store

  1. Jammer dat je er geen kleding hebt kunnen vinden. Ik denk dat ik er wel even naar binnen ga lopen als ik in de buurt ben, maar ik verwacht er niets van

Geef een reactie

