LIFESTYLE

Photo diary week 8: Valentine, Marble and donuts

di
Hi ladies! Sorry voor de late Photo diary en ook voor de rust die jullie van mij kregen, haha. Ik had een drukke week en een belangrijke toets die ik moest maken, dus ik heb écht alle rust genomen die ik kon nemen. Gelukkig heb ik nu heerlijk een weekje vakantie en kan ik dus weer even heerlijk genieten! Hier nog een aantal foto’s van de weken die jullie gemist hebben:
from
#fwis met mijn heerlijk lopende Primark sneaks!
des
Even het administratieve werk uitzoeken.. Heb echt een hekel hieraan!
OLYMPUS DIGITAL CAMERA
I always need some sunglasses and bodylotion when the sun is shining.
OLYMPUS DIGITAL CAMERA
Ik kreeg een aantal heerlijke items van Lush voor Valentijn! Wauw, dit had ik écht niet verwacht, zo lief!
donut
En ik liet een paar heeeerlijke donuts maken bij Donuts & Bagels Rotterdam.
OLYMPUS DIGITAL CAMERA
De zon begint steeds meer te schijnen en voor mij betekent dit alleen maar meer outfit foto’s maken!
hllo
Ik ging even met m’n vriend langs de Makro en kijk wat ik zag, een Hello Kitty deegroller! How cute?
bal
XOXOX
desk
Nog even werken en bloggen. Hoe mooi is dit marble doosje van H&M?
cam
Soon more!

Deze week ga ik gewoon genieten van mijn vakantie en ga ik waarschijnlijk ook nog naar Amsterdam om te shoppen in de nieuwe winkel Topshop!

Big Kisses, Kim

7 thoughts on “Photo diary week 8: Valentine, Marble and donuts

Geef een reactie

