FASHION

Some sunday inspiration: random things

inss1
Hi ladies! Even weer een heerlijke inspiratie op zondag. Ik zie steeds mooiere items voorbij komen op Pinterest, en dat maakt mij zo nieuwsgierig naar de zomercollectie! Ik zie vooral veel strakke vormen en veel enkel model broeken. Ook zie ik de croc print weer steeds vaker voorbij komen en waar niemand écht zonder kan deze zomer is natuurlijk leer! Me like!
inss2
in

Hebben jullie al een leuke trend gespot die deze zomer niet te missen valt?

Big Kisses, Kim

5 thoughts on “Some sunday inspiration: random things

Geef een reactie

