FASHION/LIFESTYLE/MAKE-UP/BEAUTY

Bijenkorf Valentijnsdag wishlist

bijenkorf2
Het is alweer bijna Valentijnsdag, en dat betekend natuurlijk maar één ding: je lover heerlijk in de watten leggen of je kunt natuurlijk jezelf gewoon even lekker verwennen. Ik moet zeggen dat ik niet een heel groot cadeau geef met Valentijnsdag, maar gewoon iets kleins geef en er gewoon een leuke dag van maak. Hier denken de winkels anders over, want Bijenkorf zette namelijk een Valentijns wishlist klaar met items die toch wel boven het budget vallen.. Toch zag ik heel veel leuke dingetjes (voor mezelf oops) en wie weet koop ik nog wat leuks voor mezelf! Ik heb de leukste items hier voor jullie uitgezocht!
My white book | Wire basket | Bloomingville pistool vaas | The Fashion Book | Marc de Champagne truffels met melkchocolade | Balmain moisturizing hair set | Viktor & Rolf Flowerbomb

Wat kopen jullie met Valentijnsdag?

Big Kisses, Kim

5 thoughts on “Bijenkorf Valentijnsdag wishlist

Geef een reactie

