FASHION

New Primark runners

OLYMPUS DIGITAL CAMERA
Misschien had je ze al gezien in mijn Photo diary of op mijn Instagram, maar ik heb laatst echt geweldige nieuwe runners gehaald. Ik kreeg al een aantal keer de vraag of ze van Nike of een ander merk waren, maar nee ze zijn van Primark! Zelf had ik ze al gespot in het lookbook van Primark, en ik kon maar niet wachten wanneer ze in de winkel zouden komen. And finally, there they are!
OLYMPUS DIGITAL CAMERA
OLYMPUS DIGITAL CAMERA
Deze runners zijn te koop voor maar €13,- en ze lopen écht heerlijk! Ze zullen niet zo lang mee gaan als mijn Nikes, maar qua comfort merk ik niet een heel groot verschil. De schoenen zijn van de nieuwe sportcollectie van Primark.

Big Kisses, Kim

6 thoughts on “New Primark runners

Geef een reactie

