MAKE-UP/BEAUTY

Too Faced Melted Liquified Peony

OLYMPUS DIGITAL CAMERA
Het is geen lipstick en ook geen lipgloss maar de Melted Liquified Long Wear Lipstick van Too Faced! Dit is een geweldig lip product die eigenlijk net tussen een lipstick en lipgloss in zit. Alleen al om de verpakking moest én zou ik dit product hebben.. Ik kocht dit pareltje in de kleur Peony.
OLYMPUS DIGITAL CAMERA
Het is echt een girly verpakking. Roze, goud, hartjes en mooie sierletters. Aan de verpakking heb ik echt niks aan te merken, ik kan zeggen dat ik zelfs stiekem een beetje verliefd ben op deze verpakking (weirdo). De Melted Liquified bevat 12ml, dit vind ik zelf ruim voldoende inhoud voor een product als deze. Het is bijna het dubbele als de inhoud van een Dior lipgloss.
OLYMPUS DIGITAL CAMERA
Wanneer je in de tube knijpt, komt de gloss eruit (ik noem het voor het gemak even zo). Het komt uit een aantal kleine gaatjes waardoor je dus ook niet te snel te veel zult pakken. Daarna breng je de gloss aan met de zachte applicator, die ook nog eens heel fijn aanbrengt!
OLYMPUS DIGITAL CAMERA
Hier de swatch! De swatch bevat één veeg en dus in één woord wauw! Wat een pigmentatie. Als ik naar de swatch kijk vind ik de gloss nu nog meer op een lipstick lijken. De textuur lijkt een beetje op de Rouge Volupté lipsticks van Yves Saint Laurent. Romig en voelt fijn aan, alleen vind ik deze kwa textuur wat dikker.
tf
De Melted Liquified Lipstick van Too Faced is echt een geweldig product! Ik denk alleen niet dat dit hét product voor mij is. Ik hou niet van romige lipsticks (ik meng deze meestal met matte lipsticks) en de kleur is mooi, maar vind ik toch niet geweldig bij mezelf. Spijt van deze aankoop? Nee absoluut niet. Het is een prachtig product die ik graag in mijn stash heb. De Melted Liquified Lipstick kost €19,10 en is verkrijgbaar bij Sephora of Beautybay.com.

Big Kisses, Kim

5 thoughts on “Too Faced Melted Liquified Peony

  1. Wat een mooie kleur en veel pigment dat heb je toch niet gauw bij een lipgloss. En verpakking daar word je inderdaad hebberig van.

Geef een reactie

