LIFESTYLE

Photo diary week 5: Roses, Starbucks and Philosophy

d
Hi ladies! De afgelopen week moest de Primark ontruimt worden, kreeg ik een grote bos rozen en kreeg ik een creatieve Starbucks koffie!
da1
Haha echt leuk dit! Pimp my Starbucks.
da2
Oh my gosh, ging ik een keer naar de Primark moest hij ontruimt worden! Het brand alarm was afgegaan dus iedereen moest de winkel uit. Weer een sensatie haha.
da3
My mommy loves roses.
da4
Ge-weldige nieuwe runners van de Primark! Ik kocht deze schatjes voor 13 euro!
da5
Yes Primark you are doing good! Weer een paar leuke musthaves gehaald.
da6
Ook kocht ik dit leuke hoesje voor mijn zonnebril voor maar 2 euro, love the details.
da7
Me vriend kocht deze grote bos rozen voor me omdat we 3 jaar samen waren, echt lief!
da8
Eindelijk een nieuw hoesje gehaald voor mijn telefoon.
da9
#fwis
da10
Binnenkort meer over deze geweldige Philosophy producten! Ik ben in ieder geval fan!
da11
Bij de Zara kocht ik deze 2 shirts voor maar €3,99.
da12
Ook deed ik deze week een hars examen, gelukkig ging het goed!
IMG_3234
Yay, ik ben een water challenge begonnen! Ik probeer nu elke dag 3 liter water te drinken (veel iknow iknow).

Gaan jullie nog wat doen deze week? Ik heb toetsweek dus ik moet me voorbereiden op school helaas..

Big Kisses, Kim

3 thoughts on “Photo diary week 5: Roses, Starbucks and Philosophy

Geef een reactie

