LIFESTYLE

Photo diary week 4: Marble, monkeys and more

do
Hi ladies! De afgelopen week had ik eigenlijk een beetje een “rust” weekje, omdat ik naar de dokter moest en niet hoefde te werken. Heerlijk is dit eventjes, maar helaas moet ik deze week alweer volop aan de slag. En wat ben ik het toch vre-selijk zat dat het steeds kouder blijft worden, I want spring!!
ddd1
My all day make-up look! De laatste tijd draag ik de lipstick van Yves Saint Laurent weer veel in de kleur ‘Lingerie Pink’, love it!
ddd2
Mijn 2 favoriete fashion items van dit moment.
ddd4
Ik ging ’s avonds met me vriend rondrijden door Rotterdam, en wat was de Erasmus brug toch mooi! Het was die dag mistig dus dat gaf een heel mooi effect, alsof je in een film zat.
ddd5
Shopping time! Helaas zag ik niks en heb ik alweer spijt van één item die ik gehaald heb. Zitten de winkels in een winter dip??
ddd00
Helaas moest ik deze week ook naar de tandarts en naar de dokter #hateit. Gelukkig vond ik de wachtruimte een foto waard en vermaakte ik mezelf dus wel.
ddd8
Detailssss en wat een slechte foto kwaliteit is dit haha. Ik kocht bij de H&M deze armband met van die losse steentjes erin, love it.
ddd9
Ik draag altijd een beetje nude/roze kleuren lipsticks. Telkens als ik een donker roze kleur uitprobeer, vind ik het gewoon niks. Is dit gewoon wennen?
ddd10
Oh my gosh how cute are these!? Monkey socks!
marble
Ik wil hier echt een keertje outfit shooten. Prachtige achtergrond gewoon.
ddd6
M A R B L E
IMG_3097
Dit is de kleur Muchi Muchi van Essie op mijn nagels, en de nagellak blijft ook nog eens echt lang zitten!
ddd7
Zondag avond ruste ik even heerlijk uit, ging ik luieren in mijn zachte trui en deed ik gewoon even helemaal niks. We all need this right?

De aankomende week heb ik weer een wat drukkere week en verder moet ik natuurlijk ook werken. Gaan jullie nog iets leuks doen?

Big Kisses, Kim

2 thoughts on “Photo diary week 4: Marble, monkeys and more

Geef een reactie

