FASHION/MAKE-UP/BEAUTY

Shopping list: Chanel, eyelashes and marble

wish1
Yes het is weer zover, spending money! Ik heb een aantal dingen die ik echt nodig heb en al een tijdje wil, en daarom heb ik deze shopping list gemaakt. Niet alleen handig om inspiratie op te doen, maar ook handig als een soort “boodschappenlijstje” toch?
wish4

FASHION SHOPPING LIST

1. Nieuwe shirts. Ik heb gewoon écht een paar nieuwe leuke shirtjes nodig. Ook wil ik nog steeds een Nike sweater! 2. Leather jacket. Do I need to say more? 3. Zonnebrillen. Een van deze weken krijg ik al een hele leuke zonnebril binnen van Polette, maar ik wil ook meer advies krijgen over welke modellen mij nou staan. 4. Een dikke sjaal. Ik heb nu al een sjaal maar eigenlijk is hij gewoon uitgedragen, dus ik hoop dat ze nog ergens een dikke sjaal te koop hebben. 5. Een zwart vest. Met de kou nu draag ik eigenlijk alleen maar truien maar what about the lovely shirts!? Vaak wil ik een shirtje aandoen maar dat is gewoon te koud.. een zwart vest is dé perfecte oplossing dus! 6. Een nieuwe riem. Ik heb laatst een riem besteld bij de H&M, blijkt het een brede tailleriem te zijn (balen, balen, balen). Ik vind het altijd écht moeilijk om een leuke riem te vinden.. 7. Een telefoonhoesje. Ik heb nu sinds ik mijn Samsung heb altijd al een saai zwart hoesje gehad. Helaas is er voor de S3 mini ook niet heel veel aanbod in hoesjes, maar ik heb wel een leuke babyroze gespot!
wish2

BEAUTY SHOPPING LIST

1. Fake eyelashes. Natuurlijk ga ik ze niet gebruiken voor overdag, maar ik wil wat meer oefenen met foto make-up. Daarbij zijn fake eyelashes nodig. Als iemand nog tips heeft voor goedkope maar mooie nep wimpers, let me know! 2. Chanel les beiges fluide belle mine. Een lange naam die me eigenlijk niks zegt, maar wauw wat een mooi product is dit. Ik heb laatst een tester hiervan gekregen en het is een soort van crème met foundation erin, een soort BB crème maar dan veel mooier. Natuurlijker dan dit kan niet en je krijgt er een prachtige healthy glow van! 3. Chanel Le Volume mascara. Deze mascara gebruik ik al een tijdje en helaas is hij weer op, dus ik heb écht een nieuwe nodig. 4. Microdeleviry peel van Philosophy. Ik heb veel goeds over dit product gelezen en wil het echt eens proberen. Helaas is het niet goedkoop, dus hopelijk geeft Ici Paris een testertje mee haha. Een nieuwe highlighter. Een highlighter kan zoveel doen, het kan je echt opfrissen en vooral in de winter. Ik denk dat ik voor een highlighter van Mac ga. Blush where are you? Ik heb al zolang gezocht naar een blush die bij mij past, maar helaas. Bij de meeste blush die ik geprobeerd heb krijgt mijn gehele huid een soort rode teint, wat ik absoluut niet wil! Dit is dus nog echt een challenge voor me haha.

Hebben jullie nog items die je binnenkort “moet” kopen?

Big Kisses, Kim

9 thoughts on “Shopping list: Chanel, eyelashes and marble

  1. Ah wat een mooie collages Kimbo! Die zwarte trui en leather jacket zijn echt toff! Le Volume blijft een favoriet he! Ik denk dat er bij MAC genoeg blushes zijn die bij je passen, ik zou het iig wel weten. Ga je voor Soft&Gentle van MAC als highlighter?

Geef een reactie

