LIFESTYLE

Photo diary week 3: Zara, Zoeva and Muchi Muchi

ff
Hi ladies! De afgelopen week kwam er een leuk pakketje binnen, kocht ik een naar mijn mening ge-weldige tas en kwam ik erachter dat Inglot weer in Rotterdam zit (is this old news?).
starr
Ik ben de laatste tijd zo moe en futloos dat ik mezelf écht even moest trakteren op een Starbucks. Dit is de Double Chocolate Chip Frappuccino en absoluut mijn fav!
dd1
Oke, dit is de laatste keer van nu dat ik de sale items heb gepast bij Zara. De kleding zit gewoon niet mooi, of het kriebelt of het past gewoon niet. Nee, doe mij toch maar de nieuwe collectie.
dd2
Yes! Ik bestelde een pakketje bij The Makeupspot en ik had het al de volgende dag binnen!
dd3
Ik bestelde deze 2 kwasten van Zoeva, mijn oude kwasten waren nu écht op en ik merkte dat mijn make-up hier ook steeds minder mooi door zat. En oh, I’m in love met mijn 2 nieuwe kwasten! Dit zijn eigenlijk de enige kwasten die ik gebruik voor mijn dagelijkse make-up. Hoeveel kwasten gebruiken jullie?
dd4
#fwis
dd5
Een nieuw lakje van Essie gekocht in de kleur Muchi Muchi. Pink nails allday.
dd6
Woah, er zit weer een Inglot in Rotterdam! Ik weet niet of dit al oud nieuws is, maar ik wist het in ieder geval niet. Hij is gevestigd boven de Koopgoot, een stukje net voor de V&D.
dd7
Ook bezocht ik ei-ndelijk een keer de Markthal en ik was net een toerist in eigen stad, haha. Helaas was het erg druk en vrij prijzig dus het is voor mij niet iets waar ik snel nog een keer naartoe zal gaan.
dd8
Hoe schattig zijn deze stoelen van Cupcakechic?!
dd9
Bij de Zara kocht ik een transparante tas, ik had hem al op de site gespot en gelukkig hadden ze hem ook in de winkel!
dd10
Zondag moest ik werken en ’s avonds ging ik nog even wat huiswerk maken. Deze week ga ik even naar de dokter omdat ik me erg moe voel de laatste tijd, en ook moet ik naar de tandarts (FML). En oh ja, zondag heb ik een open dag van de Nederlandse Beauty school!

Big Kisses, Kim

9 thoughts on “Photo diary week 3: Zara, Zoeva and Muchi Muchi

  1. Leuke foto’s! De Zoeva kwasten zijn echt van geweldige kwaliteit, daar ga je veel plezier aan beleven. Ik vind de Zara sale ook vaak verschrikkelijk, zo jammer. Je nieuwe tas is écht geweldigg!!!!

Geef een reactie

