FASHION

DOTD: Adidas and Chanel

OLYMPUS DIGITAL CAMERA
Vandaag een nieuwe post online op Keybykim en hopelijk ook een post die vaker gaat komen! DOTD, Details Of Today. Omdat ik niet altijd even veel tijd heb om outfit foto’s te maken wil ik meer detail foto’s gaan maken. Dit kunnen dus foto’s zijn van items die ik draag, gebruik of leuk vind die dag. I hope you’ll enjoy it en alle tips zijn natuurlijk welkom!
OLYMPUS DIGITAL CAMERA
My lovely turtle neck from H&M, deze combineer ik graag met een mooie hoge skinny en mijn Adidas sneakers.
OLYMPUS DIGITAL CAMERA
Maxi coat van Modemusthaves.
OLYMPUS DIGITAL CAMERA
Love to wear Chanel! De lintjes die je bij een Chanel aankoop krijgt draag ik vaak als armbandje. Weirdo Iknow, but I like it!

Big Kisses, Kim

Shop a similar turtle neck

cool

 

 

5 thoughts on “DOTD: Adidas and Chanel

Geef een reactie

