FASHION

4 items I really need from Zara

bb2
Ik ben best wel een Zara freak geworden de afgelopen tijd. Steeds meer kleren die ik koop komen van de Zara en ik ben vrijwel wel elke weer daar te vinden. Terwijl ik online wat leuke items zocht, kwam ik dus écht een paar leuke items tegen. Die items die je al tijden zoekt, of gewoon echt nodig hebt. Ik heb 4 items die ik eigenlijk wel zeker ga halen, waarschijnlijk begin ik vandaag al haha.
sh
Allereerst deze prachtige schoenen. Nou ja prachtig, ze hebben gewoon iets. Stiekem heb ik ideeën om deze schoenen te gaan customizen, vandaar dat ik ze echt wil halen! En ze zijn maar €39,95.
jack
Ohhhhhhh, chapeau Zara! Ik heb dit jaar echt een nieuw leren jasje nodig, maar ik wil echt een leren jasje met biker details. And here he is! Dit jasje kost €59,95 (wat tegenwoordig het goedkoopste is) en heeft dé bikerdetails die ik wil. Ik kan niet wachten om dit jasje te passen en af te rekenen!
col
Ik ben deze winter echt gek op coltruien. Het zit heerlijk, je hebt minder snel een sjaal nodig en ik vind het op de ene manier heel erg mooi staan. Deze col kost €25,95.
tassss
Aah, I’m in love with this one. Ik weet niet waarom, maar ik vind dit gewoon echt een leuke tas. Hopelijk hebben ze hem al in de winkel want dan neem ik hem vandaag gelijk mee. Deze tas kost €29,95.
men
Ik kon het niet laten om toch een mannen item uit te kiezen. Ik vind de heren sweaters van Zara altijd heel erg leuk en vaak zitten ze nog 10 keer beter dan de vrouwen sweaters. Deze sweater kost €22,95.

Hebben jullie nog items die jullie echt van de Zara willen scoren?

Big Kisses, Kim

5 thoughts on “4 items I really need from Zara

Geef een reactie

