LIFESTYLE

Photo diary week 2: pasta, runners and macarons

kk
Hello ladies! Het is de 2e week van januari en ik heb echt het gevoel alsof ik nog niks nuttigs heb gedaan. De tijd gaat vreselijk snel maar helaas ga ik niet zo snel mee. I need more time! De afgelopen week probeerde ik eindelijk eens Julia’s pasta uit, maakte ik foto’s in mijn oude school en kocht ik de goedkoopste runners ooit.
k3
Yum! Oke, wat vind ik nou echt van Julia’s? Ik nam de Pesto Pollo roomsaus, wat echt een heerlijke saus was. Maar helaas miste ik echt de volle smaak (weet niet of ik de enige ben?). Dus helaas, ik denk niet dat ik nog eens Julia’s ga halen. Weten jullie nog een plekje waar je heerlijk pasta kunt eten?
k4
Wel haalde ik deze heerlijke macarons in een dorpje verderop bij mij, love pink macarons!
OLYMPUS DIGITAL CAMERA
Shooten voor een post!
k5
Ok, this really made my day. Sokken van Hello Kitty. Zoals sommige van jullie weten heb ik een kleine Hello Kitty “fan” tik.
k6
New kicks! Oke, niet de allermooiste schoenen maar voor €14,90 (daar nog personeelskorting vanaf) kon ik ze niet laten liggen. Ze zijn dus te koop bij C&A!
k7
Dit is echt een van mijn favorieten beauty producten op dit moment. De conditioner van Primark. Deze heeft mijn verwachtingen echt overtroffen haha. Willen jullie hier een review van?
OLYMPUS DIGITAL CAMERA
Ook ging ik weer eens OOTD foto’s maken! Het was echt een tijdje geleden, maar ik wil het langzaam weer gaan oppakken. Ik vind het gewoon lastig om foto’s te maken met dit grauwe grijzige weer en natuurlijk met die kou brrrr.
OLYMPUS DIGITAL CAMERA
Oh ja, ik maakte deze OOTD foto’s trouwens in mijn oude school. Whud!? Ja, mijn middelbare school staat leeg en daar kun je nu in wonen. Ik ken dus iemand die daar nu woont en dus kon ik lekker warm binnen foto’s maken haha. Wel heeeel erg raar om in je oude school zo rond te lopen, het leek echt net een spook film.

Deze week vloog echt voorbij en ik weet zeker dat de komende weken ook heel snel zullen gaan. Soms ben ik bang, want over 4 maanden heb ik mijn examens en erna (als alles goed loopt) haal ik mijn diploma. Maar wat ga ik erna doen? Ik weet het echt nog niet. Wel weet ik dat ik echt een nieuwe camera wil, deze heeft gewoon niet de kwaliteit die ik wil. Heeft iemand tips voor een goede camera die niet al te duur is, maar waar je wel mooie outfit foto’s mee kunt maken?

Big Kisses, Kim

5 thoughts on “Photo diary week 2: pasta, runners and macarons

Geef een reactie

