FASHION

Some sunday inspiration: black & beige

sww1
Hello ladies! Het is weer zondag dus ook weer tijd voor een inspiratie. De laatste tijd ben ik op zoek naar beige items, omdat ik de kleuren beige, wit en zwart gewoon heel mooi bij elkaar vind staan. Helaas heb ik nog niet de juiste items gevonden. Wat vinden jullie van deze kleurencombinatie? Let’s get inspired!
sww3
sww2
Ik vind vooral de combinatie met witte sneakers (bijvoorbeeld Adidas Superstar 2), een beige trui en een zwarte broek heel erg mooi. Het liefst zou ik dan nog gaan voor een lichtbeige sjaal erbij. I’m in love!

Big Kisses, Kim

Bron foto’s: Pinterest

7 thoughts on “Some sunday inspiration: black & beige

Geef een reactie

