LIFESTYLE

Photo diary week 1: new year, sick and ill

jja
Hello ladies! Nog een gelukkig nieuw jaar! Sorry voor het weinig bloggen, maar ik ben helaas de 2e week van mijn vakantie ziek geweest. Vre-selijk, ik haat dit echt. Maar goed, ik heb dus weinig foto’s gemaakt maar wou toch nog even mijn mini diary met jullie delen om jullie zo ook up te daten.
dec2
Details outfit, love my nails pink and outfit black and white
dec1
New years eve outfit! Adidas schoenen, long black maxi coat en een mooie witte turtle neck shirt van de H&M. Natuurlijk trok ik ’s avonds nog wel even 3 truien erover heen haha.
kko
Mezelf weer even heerlijk verwend! Er komen snel reviews van deze prachtige producten, ik ben in ieder geval erg in love met de Dior nagelbalsem.
kaii
Nog even shoppen bij de H&M, ik zie echt niks leuks in de winkels de laatste paar weken. Is this just me?
OLYMPUS DIGITAL CAMERA
Details shooten voor een nieuwe post die eraan komt. En ik krijg mijn Adidasjes niet meer goed schoon, iemand tips hiervoor?
dec5
Ennnnnnn daar ging mijn leven. Doooood ziek was ik. Ik heb zeker 5 dagen op bed gelegen. Normaal ben ik altijd maar 3 dagen ziek maar ik ben nu echt een volle week ziek geweest met volgens mij de heftigste griep die ik ooit gehad heb. Hate it!
dec3
Gelukkig heb ik een hele lieve vriend die mij snoep en chocolade kwam brengen. Yum!

Een kleine diary dus, sorry hier voor ladies! De tijd dat ik ziek was heb ik ook echt letterlijk niks gedaan, ik had nergens zin in zelfs niet om te bloggen. Ik voelde me echt vreselijk. Gelukkig ben ik nu goed uitgeziekt en voel ik me veel beter, helaas staat de examenstress mij wel alweer op te wachten. Maar wees gerust, er komen wel gewoon posts online! Hoe was jullie oud & nieuw?

Big Kisses, Kim

3 thoughts on “Photo diary week 1: new year, sick and ill

Geef een reactie

