FASHION

Filling Pieces low top white python

OLYMPUS DIGITAL CAMERA
Ik heb ze alweer een tijdje in bezit, maar nog steeds zijn dit echt mijn nieuwe schatjes. Filling Pieces low top white python. Een paar prachtige schoenen waarbij je waar krijgt voor je geld. Toen ik naar de winkel Aspact ging in Rotterdam, had ik al een ander mooi paar gezien op internet. Dit paar hadden ze niet meer, maar ik was ze eigenlijk al vergeten zodra ik deze python schoenen zag. Ik was echt verliefd (ja wij vrouwen kunnen verliefd zijn op schoenen). Het enige waar ik me gelijk zorgen om maakte was de prijs. Ik wist dat het niet even een €50 zou worden.

Uiteindelijk heb ik ze gepast en had ik zelfs een maat 37 nodig terwijl ik normaal een 38/39 heb. And guess what? Ze liepen heeeerlijk! Ik wist eigenlijk gelijk wel dat ik ze zou nemen. En.. ze waren afgeprijsd van €270 (whut?!) naar €199,99! Nou is dit nog steeds geen bedrag wat ik zomaar uitgeef aan schoenen, maar ze zijn het echt waard. Ik werd heel vriendelijk geholpen en ik mag altijd nog een keer terug komen als er iets met de schoenen is. Thanks Aspact!
OLYMPUS DIGITAL CAMERA
De schoenen zijn handgemaakt in Portugal, wat mij toch een extra luxe gevoel geeft. De achterkant en zijkant is gemaakt van kalfsleer, de bovenkant van python leer en de zool van rubber.
OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA
Nou zullen sommige van jullie het té veel geld vinden voor schoenen, maar deze zijn het waard. Ze lopen zo lekker en de kwaliteit vind ik persoonlijk heel erg goed. Met een goede spray zijn ze ook goed schoon te houden, zelfs in ons blubberlandje. Ik denk dat ik in het voorjaar weer een paar wil gaan kopen. Gotta love Filling Pieces!

Big Kisses, Kim

11 thoughts on “Filling Pieces low top white python

  1. Jaaaa, ik was echt op deze post aan het wachten! Want ik vind ze zó gaaf! Helaas kom ik de komende weken niet in Rotterdam… Ik ga kijken of ik ze ergens online kan vinden. Mooie foto’s ook ❤

Geef een reactie

