LIFESTYLE

Photo diary week 51: Challenge, Ikea, Brainstormen

aa
Het is alweer een van de laatste weken van december, wauw wat gaat dat snel. Ik heb de afgelopen week nog een aantal dingen voor school gedaan en ik haalde een 6,5 voor anatomie (hoogste cijfer ooit)! Ook ben ik aan een challenge begonnen.. Deze week loop ik nog een aantal dagen stage en ga ik natuurlijk kerst vieren. Even heerlijk genieten dus!
OLYMPUS DIGITAL CAMERA
Ik maakte eindelijk een aantal foto’s van mijn nieuwe schoenen. Helaas lukt het me niet om mooie outfit foto’s te maken met dit weer, dus dan maar zo. Ik vind het echt lastig om foto’s te maken in dit sombere licht..
OLYMPUS DIGITAL CAMERA
Even heerlijk luieren. Ik kocht laatst deze heerlijke cornflakes van Nesquik, yum!
j8
Oke ik was toch wel lichtjes geshockt toen ik deze tas zag. Ik ging met mams (hah, mams) even naar de Primark op het Zuidplein. Toen ik in de metro zat zag ik dit pas. Er heeft gewoon iemand op me tas gekliedert!? En dit kan niet onderweg zijn gebeurd, nee dit is echt in de Primark gebeurd. Of Primark moet hun tassen hergebruiken? Who knows.. heel mysterieus.
OLYMPUS DIGITAL CAMERA
Ik ben al een tijdje aan het brainstormen voor wat nieuws op mijn blog. Stay tuned!
j1
Horrible weather, so it’s a bun day
j2
Yes, ik ben aan het trainen! Nooit gedacht eigenlijk dat ik mezelf zo ver zou krijgen.
j3
En wat train ik dan? Ik ben de “plank challenge” aan het doen. Dit is een challenge van 30 dagen waarmee je je gehele buikspieren traint en zelfs nog een paar andere spieren. Ik ben nu bij de 3e dag en ik moet zeggen dat ik lichtjes spierpijn heb. Het is echt zwaarder dan ik dacht, 20 seconden lijkt niet veel maar pfoe! Ik ben in ieder geval heel erg benieuwd naar het resultaat! Hebben jullie wel eens een challenge gedaan?
j4
#fwis #details
j5
Weer eens naar de Ikea! Deze geurkaars is trouwens echt heerlijk, het ruikt alsof je net gewassen hebt!
j6
Ik kocht eindelijk weer een nieuw furry kleedje en ook had ik een nieuw dekbed nodig. All white everything! Vroeger “leende” ik trouwens altijd zakken vol potloodjes bij de Ikea haha *oops*.
j7
Heerlijk een nieuw fris bedje. En hoe leuk is dit oogmasker van Primark?

Deze week is het natuurlijk kerst en dus word het nog snel cadeautjes inslaan! Wat voor cadeautjes kopen jullie meestal met kerst?

Big Kisses, Kim

6 thoughts on “Photo diary week 51: Challenge, Ikea, Brainstormen

Geef een reactie

