FASHION

Some sunday inspiration: Calvin Klein underwear

calvin1
Het is alweer een tijdje geleden, maar een aantal weken terug kon je op de Instagram accounts van onder andere Iggy Azalea en Kendall Jenner sexy underwear pics vinden. Namelijk, van Calvin Klein. Kendall plaatste een foto op op Instagram waarbij je haar Calvin Klein ondergoed boven haar jeans zag. Deze foto ging natuurlijk binnen 10 seconden de hele wereld over en al snel volgde er meer celebs met deze underwear kiekjes.
calv

calv2
Nu, een paar maanden later kan ik nog steeds geen genoeg krijgen van deze foto’s. Helaas weet ik niet waar deze lijn nog te koop is, ik hoorde toen dat ze bij de Urban Outfitters verkrijgbaar waren. Ik denk dat dit een van de beste campagnes is geweest van Calvin Klein, want hiervoor had ik niks met het merk. Nu ben ik pas gaan ontdekken wat voor mooi merk dit nou eigenlijk is. Wat vinden jullie van het Calvin Klein ondergoed?

Big Kisses, Kim

Bron foto’s: Pinterest

One thought on “Some sunday inspiration: Calvin Klein underwear

Geef een reactie

