LIFESTYLE

Photo diary week 50: Care Bears, Primark and stars

r1
Hi ladies! Niet te geloven dat het volgende week alweer kerst is. De tijd is dit jaar echt gevlogen en helaas heb ik niet alles kunnen doen wat ik van plan was om te doen. Hopelijk word dat volgend jaar anders! Ik had weer een drukke week en heb zelfs mijn rijles een keer overgeslagen (nee, dit doe ik echt nooit). Nu nog één weekje even doorbijten en ik kan heerlijk gaan genieten van de kerstvakantie!
OLYMPUS DIGITAL CAMERA
Eindelijk ligt de nieuwe Vogue in de winkel! Dit is de januari/februari editie en is dus al een voorproefje van het nieuwe jaar. Er staan in ieder geval een hoop nieuwe trends in, love it!
d8
A quick #fromwhereIstand
d10
Even een heerlijk verwen badje.
key
Ik oefende met foto make-up, en dayummmmmm wat een lagen. Ik vind foto make-up altijd leuk om te doen, omdat het bijna niet uit maakt hoeveel make-up je op doet. Op foto’s is de make-up prachtig, maar don’t talk about real life..
d11
Alvast een paar sterretjes afsteken met m’n lover haha.
d3
Ik ben nog steeds bezig met mijn water challenge. De ene dag drink ik echt iets van 5 glazen water, en de andere dag maar 1. Het is echt lastig!
OLYMPUS DIGITAL CAMERA
#fwis bij Primark Den Haag!
dd
Yes, donderdag 11 december ging ik met Josie naar de opening van Primark Den Haag. Helaas was het echt rot weer maar de Primark winkel maakte alles goed!
ddd
Wat een prachtige winkel is dit! Ik moet zeggen dat ik dit een van de mooiste nieuwe Primarks in Nederland vind. Hij is naar mijn mening ook veel ruimer ingedeeld.
primark1
En dit is een sneak peek van wat ik heb gekocht, er komt snel een shoplog online!
d7
Op zondag ging ik met mama naar de Kwantum. Wat een rot zaak (sorry). Het is hier altijd zo rommelig en de spullen die ze verkopen kun je voor de helft van het geld bij de Action kopen..
d2
Oke, dit kleedje was wel lekker zacht!
d1
Nog even luieren, leren en bloggen ofcourse! En how cute zijn deze Troetelbeertjes sloffen? Het was vroeger altijd mijn favorieten tekenfilm, en dat ik deze slofjes nu kan dragen vind ik geweldig!

Deze week ga ik nog leren, een paar opdrachten voor school afronden en misschien ga ik al een aantal kerstcadeautjes halen. Gaan jullie nog iets leuks doen?

Big Kisses, Kim

3 thoughts on “Photo diary week 50: Care Bears, Primark and stars

Geef een reactie

