FASHION

Outfit inspiration: the pearl details

outfit
Is het jullie opgevallen dat er steeds meer parels overal zijn? Ja, parels zijn echt onmisbaar nu. Elke fashionista heeft eigenlijk wel één parel item, en ik draag de laatste tijd erg vaak parel oorbellen! Het geeft toch weer iets extra’s aan mijn outfit. Ook is het net dat ene vrouwelijke item wat ik zoek, en het is ook nog eens ge-weldig makkelijk te combineren. I love it! Zelf vind ik het heel erg mooi staan bij een all black look of bij bijvoorbeeld je kerstjurkje.

Wat vinden jullie van parels? Is het een fashion item of is het meer “ik haal het uit mijn oma’s kast”?

Big Kisses, Kim

3 thoughts on “Outfit inspiration: the pearl details

Geef een reactie

