LIFESTYLE

Photo diary week 49: Sephora, busy

da12 Hello ladies! Wat een drukte en stress. Ik moet deze week 3 opdrachten af hebben en zit dus heel erg met alles te plannen. Wou dat ik soms nog een aantal uurtjes aan een dag kon plakken haha! Maar goed, drukke weken en weinig bloggen dus. Ik vind het zo jammer dat ik weinig tijd heb om te bloggen nu, maar helaas moet ik echt eerst aan mijn school denken. Hate it!
da5
Minimalistic and basic, wat een prachtige armband.
da6
Nog even genieten van de laatste kruidnootjes, hmmm!
da7
Ik kocht een aantal cadeautjes voor mijn vriend want die is deze week jarig. Ik vind het altijd zooo moeilijk om voor mannen cadeautjes te vinden, haha.
da8
Agenda die overloopt, plannen plannen plannen!
da9
Yes, eindelijk komt het kerstgevoel er een beetje aan! Voor de ladies die nog niet op zichzelf wonen, hebben jullie ook een kerstboom op jullie kamer? Of gewoon iets anders? Ik me kamer een kerstsfeer geven maar weet niet met wat..
da11
Hello Sephora, long time no see! Een klasgenootje ging naar Parijs en dit was voor mij dus dé kans om iets van Sephora te kunnen bemachtigen. Ze nam 2 prachtige producten voor mij mee.
OLYMPUS DIGITAL CAMERA
Een lipstick van Too Faced. Het is een Melted Liquified lipstick die dus een beetje zoals een lipgloss is, maar toch niet plakkerig is. Helaas vind ik de kleur toch wat tegenvallen, maar gelukkig vind ik de verpakking zelf al mooi om naar te kijken.
OLYMPUS DIGITAL CAMERA
Ook kocht ze dit palette van Urban Decay, Naked Basics. Hier staat al een review van online.
OLYMPUS DIGITAL CAMERA
OOTD foto’s maken na een lange tijd, laat het snel weer lente worden!
da13
Ik had ineens heel veel zin in één ding.. Make-up. Normaal heb ik echt geen zin om zomaar even make-up op te gaan doen, maar nu wel! And whut?! Al 2 avonden achter elkaar, tussen mijn huiswerk door.
IMG_2696
En stiekem kwam dat allemaal door Nikkie! Ik zag haar toevallig voorbij komen en eigenlijk had ik haar filmpjes nog nooit echt bekeken. Toen ik eenmaal een filmpje bekeek besefte ik dat ik eindelijk iemand had gevonden waar ik heel simpel van kan leren, omdat ze echt allerlei soorten producten gebruikt. Thanks Nikkie!
da1
En dit was uiteindelijk het resultaat. Op een foto (naar mijn mening) mooi, maar in het echt wil je me niet zien. Nu begrijp ik al die prachtige dames op Instagram, die er zo mooi uit zien met hun make-up (begrijp me niet verkeerd, zonder zijn ze ook mooi). Maar het is gewoon écht veel make-up.
vs12
Ik ging nog even langs de “Victoria’s Secret en Bath & Bodyworks” winkel. Love pink flowers! Er komt snel een post online met meer informatie over deze winkel!

Big Kisses, Kim

6 thoughts on “Photo diary week 49: Sephora, busy

  1. Wat een leuke foto’s! Ik kom ook stukje bij beetje steeds meer in de kerstsfeer haha! Gistermiddag heb ik een klein kerstboompje op mijn kamer neergezet, foto daarvan staat ook op mijn blog. Niet te groot, opvallend of te overweldigend, maar toch een beetje dat kerstsfeertje! Vooral omdat ik vaak op mijn kamer zit voor het bloggen :d xo

  2. Mooie foto’s! En bij de Action heb je allemaal leuke, niet al te grote kerstspulletjes voor op je kamer. Misschien leuk om daar te kijken? xxx

Geef een reactie

