MAKE-UP/BEAUTY

Urban Decay Naked Basics

OLYMPUS DIGITAL CAMERA
Finalllyyyy! Ik heb de Naked Basics eyeshadowpalette! Ik ben iemand die geen oogschaduw gebruikt, alleen af en toe een paar basic kleuren. Daarom was dit palette perfect voor mij! Come to mama beauty.
OLYMPUS DIGITAL CAMERA
De verpakking zal bij vrijwel iedereen bekend zijn. Het is een mooie, simpele verpakking in een bruine kleur. Ook is het een heel handig formaat om mee te nemen.
OLYMPUS DIGITAL CAMERA
Heaven!
OLYMPUS DIGITAL CAMERA
Er zitten 6 prachtige kleuren in dit palette waarmee je prachtige (natuurlijke) looks mee kunt maken: Venus, Foxy, Walk Of Shame, Naked 2, Faint en Crave. Venus en Crave hebben een hele lichter shimmer, en de rest van de kleuren zijn allemaal mat. Ik denk dat Venus, Walk Of Shame en Faint mijn favorieten kleuren gaan worden.
OLYMPUS DIGITAL CAMERA
Hier de swatches (van onder naar boven): Venus, Foxy, Walk Of Shame, Naked 2, Faint en Crave. Ik heb de swatches aangebracht met een wattenstaafje, vandaar dat ze 2 vegen bevatten. De kleuren zijn heel erg goed gepigmenteerd en voelen heerlijk silky aan. Sommige kleuren vallen wat weg op mijn huidskleur, en stiekem ben ik daar blij om. Ik wou een eyeshadowpalette waarmee ik natuurlijke looks kan maken, en deze is dus perfect daarvoor!

Het enige wat ik echt mis bij dit palette is een oogschaduwkwastje. Maar ach, you can’t have it all! Dit palette kost €26,90 en is dus absoluut niet duur voor een goed palette, vooral niet voor dit pareltje. Hij is verkrijgbaar bij Sephora die helaas niet meer in Nederland zit. Gelukkig had ik een klasgenootje die hem mee wou nemen uit Parijs!

Big Kisses, Kim

11 thoughts on “Urban Decay Naked Basics

  1. Pingback: Photo diary week 49: Sephora, busy |

Geef een reactie

