LIFESTYLE

Photo diary week 48: New shoes, and a lovely Chi present

daaa
De afgelopen week heb ik weer een aantal heerlijke producten gekocht, schoenen gekocht waar ik verliefd (ja verliefd) op ben en heb ik het heerlijk rustig aan gedaan!
do1
Ik had jullie nog een foto beloofd van mijn ring die ik voor mijn verjaardag kreeg van mijn vriend. Isn’t it lovely!?
do2
Ook ging ik weer even langs de “Victoria’s Secret”…
do3
En ik nam dit heerlijke schatje mee! Hij komt is van de Pure Seduction lijn en dus een heerlijke, zoete vrouwelijke geur.
do4
Ook nam ik nog deze geurkaars mee, het is echt een mini candle maar hij ruikt echt heerlijk!
da12
Deze week stond ik weer op de pagina van The Profashional love it!

do5
Ik had voor mezelf dat ik wat duurdere schoenen wou gaan halen. Ik had het merk Filling Pieces in me hoofd, omdat ik deze schoenen gewoon geweldig vind. Ik ging dus naar de winkel Aspact, die gevestigd zit op de Lijnbaan in Rotterdam.
do6
Er kwam eigenlijk wel gelijk een meisje naar me toe die me vriendelijk hielp met mijn keuzes. Stiekem zag ik ze gelijk al staan, dat ene paar waarbij je een “wauw” momentje krijgt.
fp
En dit zijn ze dan uiteindelijk! Filling Pieces Low Top Python White. Binnenkort natuurlijk meer hierover!
do7
Ook kreeg ik een geweldig pakketje binnen, namelijk van Chi. Dit is een verzorgings set voor je haar met shampoo, conditioner en een leave-in conditioner. Ik kan al vertellen dat ik niet meer zonder kan!
do9
Tijdens het uitzoeken van mijn “troep” kwam ik mijn Victoria’s Secret tasjes collectie tegen haha. En kijk hoe huge deze tas is!?
do10
#fromwhereistand with my new shoes!
do12
Ik kocht mijn nieuwe vaste lippenstift bij Mac!
do11
Heeerlijk luieren op een zondag, wat heb ik dat gemist zeg. Eigenlijk wou ik foto’s gaan maken maar het was gewoon te donker hiervoor (I hate the winter) dus ging ik gewoon even liggen en niks doen.

Deze week heb ik een toets en eigenlijk ga ik het alleen maar drukker krijgen met school. We beginnen nu al met alles afronden en helaas moet ik nog een aantal dingetjes inhalen. Ach, we zitten ondertussen wel in december dus dat betekend ook dat het weer de gezellige kersttijd word!

Big Kisses, Kim

4 thoughts on “Photo diary week 48: New shoes, and a lovely Chi present

Geef een reactie

