FASHION

Winter wishlist: Nike, brown and the perfect phone case

wishlist
Ondanks dat ik de afgelopen maand enorm verwend ben met luxe items, blijf ik altijd een wishlist houden. Zoals jullie misschien wisten had ik mijzelf voorgenomen om alleen dingen te kopen die ik leuk vind of echt nodig had. Dit is mij aardig gelukt. Ik ben ook meer voor kwaliteit gegaan, en ik heb er absoluut geen spijt van! Hier nog een aantal items die ik echt “nodig” heb voor de winter of die ik gewoon graag wil.

  1. Een lange zwarte winterjas. Eigenlijk heb ik precies de camel coat van de Mango in gedachten kwa model, maar dan in het zwart. Ik vind dit echt een prachtig en vrouwelijk model!
  2. Een paar dikke, heerlijke, comfy truien. Ik kan geen genoeg van deze truien krijgen en ze zijn echt ideaal voor school.
  3. Ook wil ik heel erg graag een Nike trui, maar dan met alleen het Nike logo erop. I can’t find it!?
  4. Een aantal mooie broeken, het liefst van een wat dikkere stof.
  5. Een Louis Vuitton agenda. Whut? Ja, een lange tijd heb ik al de tas in mijn gedachten maar helaas zie ik ze alleen maar duurder worden.. Dus wil ik voor iets kleiners gaan. Een agenda lijkt mij heel erg leuk, omdat ik deze eigenlijk alleen maar meer ga gebruiken maar ook omdat dit echt een statement accessoire is!
  6. Leather jackets everywhere, but I can’t find the right one. Echt, o-veral zie ik leren jasjes maar ik vind gewoon niet de juiste? Zelfs bij Zara zie ik ze niet, ben ik dan zo kieskeurig..
  7. Een mooie tas, deze staat eigenlijk wel bij elke wishlist haha. Ik heb de hoop op een mooie tas een beetje opgegeven, omdat ik er al maanden nergens een zie. Jullie weten wel hoe het gaat: als je op zoek bent naar iets vind je het niet, en als je er niet naar zoekt is het overal.
  8. Een dikke lange sjaal. Ik heb hiervan al een zwarte maar wil het liefste ook nog een andere, ik denk dat ik voor een bruintint ga.
  9. Dit make-up tasje van Victoria’s Secret, wauw! Ik ken hem al zooolang maar helaas hebben ze hem niet op Schiphol. Ik hoop dus dat ik hem ooit ergens anders tegen kom (forget it Kim).
  10. Last but not least, een telefoon hoesje. Klinkt heel simpel, maar voor mij is dit het niet. Ik heb een Samsung Galaxy S3 mini en hier zijn echt de saaiste hoesjes voor verkrijgbaar. De leuke Moschino en Chanel hoesjes zijn nergens te vinden voor deze telefoons.. Ik wil gewoon een leuk hoesje dus tips zijn welkom!

Wat staat er op jullie wishlist op dit moment?

Big Kisses, Kim

6 thoughts on “Winter wishlist: Nike, brown and the perfect phone case

Geef een reactie

