FASHION

My new furry friend

OLYMPUS DIGITAL CAMERA
We kennen allemaal wel de vossenstaart, vroeger was dit een trend om deze aan je tas of aan je broek te doen. Zelfs jongens deden dit. And yes, I was a part of it! Ik droeg een (neppe) vossenstaart aan mijn tas, en als ik er nu aan terug denk vind ik het natuurlijk vreselijk. Toch komt deze trend terug, maar dan op een nieuwe en modernere manier. De vormen zijn verschillend en er zijn allerlei kleuren pluizen verkrijgbaar. Ik spotte deze trend al bij een aantal bloggers uit Amerika, and I love it! Zelf kocht ik een grijs/beige bolletje bij de River Island.
OLYMPUS DIGITAL CAMERA
Met een mooi en subtiel haakje kun je hem bevestigen aan je tas of whatever you want. Dit is in ieder geval een beter haakje dan die ze vroeger hadden!
OLYMPUS DIGITAL CAMERA
Ik kocht deze pom pom fur bij de River Island voor €8,- en ze zijn ook verkrijgbaar in roze! Ik hoop stiekem dat deze trend niet alleen in Amerika maar ook in Nederland weer terug komt. Het maakt toch je outfit net even weer anders.

Big Kisses, Kim

6 thoughts on “My new furry friend

Geef een reactie

