FASHION

Invest to make your outfit always on point

clothes3
Investeren in kleding, makkelijker gezegd dan gedaan. Vaak is het zo dat we toch liever op de “koopjes” afgaan dan dat we de kleding kopen die we eigenlijk willen, maar vaak te duur vinden. STOP IT! Dit deed ik vroeger altijd, maar gelukkig ben ik hiermee gestopt. Oke, ik zal heus wel nog af en toe een shirtje kopen in de sale. Maar niet meer zoals eerst. Ik ben gaan kijken naar welke items je outfit altijd goed maken en ik ben ermee bezig om deze te gaan investeren. Dit zijn dé items die je outfit altijd fashionable maken:
cl4
1. Basic items | Een van de belangrijkste dingen die je nodig hebt bij vrijwel elke outfit. Investeer in een paar mooie basic items, denk aan sweaters maar ook aan basic shirts. En het is niet erg om voor basics wat meer uit te geven, want deze zijn tijdloos!
cl2
2. Schoenen | Dit klinkt simpel, maar er word nog niet altijd aan gedacht. Shoes can make or breake your outfit. Doe geen schoenen aan waar jij je niet lekker in voelt, want dit zal iedereen aan je merken. En wees niet bang om eens wat meer uit te geven voor dat ene prachtpaar, geloof me het is het waard!
cl3
3. Tassen | Een mooie tas van goede kwaliteit zul je je hele leven lang koesteren. Zelf vind ik dat elke vrouw wel een mooie tas in haar kledingkast moet hebben, en ik weet dat vele een designer tas willen. Spaar hiervoor! Zelf wil ik ook echt sparen voor een mooie designer tas. Ik heb altijd al gedroomd van een Louis Vuitton tas, duur maar het is het uiteindelijk waard! Designer tassen kun je natuurlijk ook makkelijk tweedehands kopen (wel met aankoopbon natuurlijk!).
cl5
4. Statement sieraden | Welke vrouw voelt zich nou niet mooi met een dure ring? Zelf ben ik niet iemand van de vele sieraden, maar mooie krachtige armbanden en ringen daar hou ik wel van. Ook goede sieraden zijn items om te investeren en onthoud hierbij ook altijd, goedkoop is duurkoop! Misschien wel iets om te vragen voor de kerst?

Investeren is dus belangrijk, maar ook moeilijker dan het lijkt. Maak een lijstje voor jezelf met items die je echt graag wilt hebben. Daarnaast kun je ook nog een lijstje maken met items die je eigenlijk mist in je kledingkast. Goede basics zijn bij mij bijvoorbeeld echt een must. En wees niet bang om eens wat meer geld uit te geven, als je een item écht leuk vind koop het dan gewoon! Geloof je, hier zul je veel meer plezier van hebben dan die 3 shirtjes die in de sale waren. Zelf heb ik nog een aantal mooie broeken nodig, ben ik nog op zoek naar mooie enkellaarsjes met een kleine hak en wil ik gaan sparen voor een designer tas. Hebben jullie al iets in je gedachten over wat je wilt gaan investeren?

Big Kisses, Kim

7 thoughts on “Invest to make your outfit always on point

  1. Wat een leuk en handig lijstje! Ik ben het helemaal met je eens! Ik kocht eerst ook de kleding uit de sale; is niks mis mee, maar het liefst wilde je dan toch dat duurdere shirt oid! Zelf wil ik nog een nieuwe MK tas en een mooie winterjas!

  2. Is helemaal waar! Vroeger kocht ik bijv elke 4-5 maanden wel een nieuwe portemonnee omdat ik er zo snel op uitgekeken was! Sinds ik er nu eentje heb van Louis Vuitton die ik al heel lang wilde, heb ik er geen enkele meer gekocht en ik heb nog elke dag plezier van mijn huidige portemonnee (heb hem nu al 4jaar(!) en hij ziet er nog als nieuw uit! Basics zijn the key to everything 😀 Je kan er echt nooit genoeg van hebben!

Geef een reactie

