LIFESTYLE

Photo diary week 44: birthday, pink cigarettes and VS

da
Hi ladies, het is weer maandag dus dat betekend weer een nieuwe Photo diary! Deze week vierde ik natuuuurlijk mijn verjaardag, heb ik lekker geshopt en vond ik eindelijk roze sigaretten!
IMG_2416
Ik had deze tas al langer op het oog. Voor mijn verjaardag wou ik een mooi cadeau uitzoeken, en deze leren tas van de H&M leek mij perfect. Maar ik twijfelde teveel..
IMG_2415
En hierdoor! Ik weet niet of het jullie opvalt, maar deze tas lijkt zo groot bij mij. Meer tas dan mens.
da1
Details
OLYMPUS DIGITAL CAMERA
I can’t stop looking! De Smooch verpakking is echt te cute.
llll
Werken in mijn favo shirtje! Ik ben nog steeds op zoek naar een Nike trui maar (gek genoeg) hebben ze hem nergens!?
da4
Want it!
OLYMPUS DIGITAL CAMERA
Bij de Primark kocht ik onder andere deze schoenen, wat een schatjes voor maar €13!
key2
21 november, ik werd eindelijk 20! Ik voel me nu best oud (ja oud ja) omdat ik nu voor altijd uit de tienerjaren ben. 20 klinkt toch weer even net wat anders als 19..
da11
Deze taart had mijn schoonmoeder voor me laten maken, zo lief! Hij is echt grooot maar oh-zoo lekker!
da6
Voor mijn verjaardag kreeg ik vooral geld en natuurlijk wilde ik mijzelf gelijk verwennen. Ik heb heerlijk geshopt en ik merk nu dat ik van de helft geen foto’s heb gemaakt (oops, next week). Verder heb ik een hele fijne en leuke verjaardag gehad! Ook heb ik een prachtige ring gehad van mijn vriend, deze zal ook bij mijn Photo diary te zien zijn volgende week.
da7
Deze kocht in niet in Amsterdam, maar in …. Binnenkort meer so stay tuned!
da3
Moe van het shoppen.
da8
Ei-ndelijk, roze sigaretten. En waarschijnlijk wist niet iedereen het, maar ja ik rook (helaas). Ik ben niet iemand die een pakje per dag rookt hoor. Maar ach, als je dan rookt doe het dan op een fashionable manier! Of dit een goeie gedachte is weet ik niet haha, maar vanaf nu rook ik roze sigaretten!
da9
Met mijn slip ons van de Primark. Dit zijn echt schoenen die je moet uitlopen, blaren as f…

Aankomende week heb ik het weer wat rustiger en eigenlijk nog geen plannen (behalve school, stage en werk). Ik ben de laatste tijd erg serieus bezig met school, want over een halfjaar wil ik met mijn diploma in mijn handen staan. Gaan jullie nog wat leuks doen?

Big Kisses, Kim

8 thoughts on “Photo diary week 44: birthday, pink cigarettes and VS

Geef een reactie

