FASHION/MAKE-UP/BEAUTY

My 2 new shoes from Primark

OLYMPUS DIGITAL CAMERA
Gisteren ging ik dan ei-ndelijk naar de Primark op het Zuidplein. Het is echt dichtbij maar ik hoorde steeds dat het te druk was. En ja hoor, wat een chaos gisteren. Drukte, alsof het gratis was. En er hing overal een zweet geur. Don’t like it! Gelukkig zag ik door de drukte heen wel 2 leuke sneakers en ik nam ze ook gelijk mee. Deze zwarte slip ons zijn er daar een van.
OLYMPUS DIGITAL CAMERA
Deze slip ons hebben een nepleren achterkant en de voorkant heeft een soort vacht effect. I fell in love with it! En ze waren maar ā‚¬13!
OLYMPUS DIGITAL CAMERA
Dan kocht ik ook nog deze tijger slip ons met een dikkere zool. Eerst twijfelde ik of ik deze wel zou gaan dragen (want tsja, er staan nog 5 paar schoenen ongedragen in mijn kast) maar toen ik de prijs zag kon ik ze niet laten liggen! Ze waren namelijk maar ā‚¬9!
OLYMPUS DIGITAL CAMERA
Rawrrr!
OLYMPUS DIGITAL CAMERA
Ook kocht ik nog wat make-up spulletjes. De showergel ruikt echt heerlijk, en zelfs een beetje naar Victoria’s Secret!

Helaas vind ik de tassen de laatste tijd bij Primark heel erg tegen vallen. Ook vind ik dat de kleding wat eentonig blijft (denk aan alle fluffy vesten en truien). Of veranderd mijn stijl nou heel erg? I can’t complain, ik heb 2 paar geweldige schoenen gekocht!

Big Kisses, Kim

13 thoughts on “My 2 new shoes from Primark

  1. Hi meis!

    Wat een enorme leuke schoenen, ik zie vaak schoenen met een ‘lelijk’ luipaard printje bij de primark. Maar deze zijn echt heel erg leuk, moet snel maar weer even kijken :)!

    Xoxo Jamilla

  2. Wat een leuke aankopen, vooral de schoenen! Ik was laatst in de Primark @ Zaandam en daar viel het helaas erg tegen! Wil binnenkort ook es naar Zuidplein!:-)

Geef een reactie

