LIFESTYLE

16 things I really, really do like

OLYMPUS DIGITAL CAMERA
Ik heb al 2 lijstjes gemaakt met dingen die ik absoluut niet leuk vind en met rare feitjes over mezelf. Dit keer dus eindelijk wat positiever met de dingen die ik echt leuk vind of waar ik gewoon blij van word.

  1. Geld. Heel erg cliché maar toch is het zo. Ik word er gewoon blij van.
  2. En wat doe je dan met het geld.. shoppen! Gelukkig ben ik niet meer zo’n shopaholic als vroeger, maar het kan mijn dag echt goed maken!
  3. De kleine vogeltjes op Rotterdam Centraal. Voor diegene die in Rotterdam wonen of wel eens op Rotterdam Centraal komen, moeten deze kleine schatjes wel kennen. Er vliegen altijd hele kleine (musjes?) rond over de perrons, en ze fluiten altijd zo lief!
  4. Roze! I’m sorry, but I’m a girly girl
  5. Een complimentje krijgen. Vaak reageren wij er heel normaal op met “dankjewel” maar toch kan een compliment je mood echt veranderen.
  6. Parijs. Ik ben nu ondertussen 2,5 jaar geleden in Parijs geweest en ik wil al een tijdje heel erg graag terug. Ik vind de stad gewoon zo mooi en natuurlijk keek ik ook mijn ogen uit in de dure winkelstraten.
  7. Pomeriaan hondjes. Deze zijn zo lief en ik wil er later echt een!
  8. Leuke blog events en samenwerkingen. Elke keer als ik een mailtje krijg kriebelt het toch ergens en voel ik ook een stukje trots naar boven komen. Ik vind het toch een hele eer dat een bedrijf precies jou uit die duizenden bloggers kiest.
  9. Natuurlijk ook mijn lezers! Van elke reactie die ik krijg word ik blij. Ik krijg soms ook persoonlijke reacties en/of mailtjes, en hierbij voel ik mij ook echt vereerd.
  10. Food, food, food! Ik hou echt van eten. Het liefst eet ik een lekkere pasta, kipkerrie met bruine nasi of KFC. Krijg gelijk honger!
  11. Victoria’s Secret. Als ik op Schiphol in de winkel ben, dan ben ik altijd even verliefd. Ik weet soms niet waar ik moet kijken en ik vind alles er mooi uitzien. Ik ga dan ook eens in de zoveel tijd naar Schiphol om weer wat items te scoren!
  12. Het programma Ridiculousness op MTV. Dit is een comedy programma, en voor mij ook het enige comedy programma waardoor ik kan gaan huilen van het lachen.
  13. Nieuwe schoenen! Elke keer als ik nieuwe schoenen heb gekocht dat voel ik me gewoon weer wat beter. Shoes can make or break an outfit!
  14. A good hair day. Waarschijnlijk ook een beetje cliché maar wanneer mijn haar goed zit, gaat alles goed.
  15. Slapen. En hiermee bedoel ik dus echt lang slapen. Een heerlijke zondag uitslapen bijvoorbeeld.
  16. En natuurlijk vind ik bloggen ook heel erg leuk! Het gaat steeds beter en ik hoop dat ik ook alleen maar beter blijf worden. Ik blijf het met passie doen, en ik zou echt niet meer zonder kunnen. It has changed my life.

Big Kisses, Kim

4 thoughts on “16 things I really, really do like

Geef een reactie

