LIFESTYLE

Photo diary week 43: chihuahua’s, beauty

dd
Veel leren en toetsweek. Vreselijk vind ik deze week. Helaas ben ik niet zo goed in mijn theoretische vakken, maar wel in mijn praktijkvakken want ik heb weer een examen gehaald! Ook leerde ik deze week wimperextensions te zetten en zag ik mijn 2 kleine baby’s weer!

IMG_2398
Ik vond deze “Louis Vuitton” sleutelhanger tussen mijn oude spulletjes. Ik vond hem toch weer leuk en heb hem aan mijn sleutelbos gehangen.

d9
The fake eyelashes! Het is de eerste keer dat ik dit gedaan heb en ook waren ze nog lang niet af. Maar toch ben ik stiekem wel trots op mezelf!

OLYMPUS DIGITAL CAMERA
Shooting

d2
Heerlijk luieren, en omg mijn benen lijken echt bruin hier?

d3
#fwis en nog steeds met mijn zomerschoenen haha. Eens kijken hoe lang ik dit nog volhoud.

d4
Ik had het examen cosmetische voetverzorging deze week. Eigenlijk was ik niet zo zenuwachtig, maar als je eenmaal in het praktijk lokaal staat begint het toch wel te kriebelen. And guess what.. ik ben geslaagd! Weer een praktijkexamen erbij yay!

d7
Nog even wat spulletjes inslaan bij de Hema. Ik ben erg benieuwd naar deze wenkbrauw harsstrips.

d6
On my way to Limburg, dus een tankstation selfie!

OLYMPUS DIGITAL CAMERA
Mijn lieve Chihuahua die ik eigenlijk te weinig zie, wat een schatje is het toch!

Deze week ben ik jarig! SO LET’S ENJOY EVERYTHING THIS WEEK!

Big Kisses, Kim

Geef een reactie

