FASHION

OOTD: my favorite sweater

OLYMPUS DIGITAL CAMERA
Finally, een OOTD met mijn Wang sweater! In het begin twijfelde ik of deze trui “het” wel was, maar ik heb nu absoluut geen spijt! Ze worden hier op Marktplaats verkocht vanaf 60 euro (zal ik hem verkopen?) dus als je je kans gemist hebben is hij er nog steeds! En nooo way dat ik hem ga verkopen haha.
OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Trui – Alexander Wang x H&M
Broek – H&M
Tas – H&M
Schoenen – Adidas Superstar 2

Big kisses, Kim

11 thoughts on “OOTD: my favorite sweater

    • Dankjewel! Wel gek dat je hem nog niet binnen hebt, want ik lees overal dat iedereen die online besteld had hem wel binnen heeft (of het duurt gewoon helaas wat langer bij jou..)

  1. Ahh die trui, spijt dat ik hem ook niet gekocht heb, ik heb een paar schoenen maar die ga ik toch terug sturen met pijn in mijn hart, nu wil ik eigenlijk nog wel iets anders maar nog even goed over nadenken 🙂

  2. Niet helemaal mijn ding, maar volgens mij past ‘ie echt precies bij jouw stijl! Ik ben hier voor het eerst, dus wellicht kan ik niet oordelen, maar ik zou ‘m mooi niet verkopen! 😉

Geef een reactie

