FASHION

Outfit inspiration: THE Moschino case

kimij
Hi ladies! Is het jullie al opgevallen dat ik een nieuwe lay-out heb (ik hoop het wel)? Laat het me even weten wat jullie ervan vinden! Vandaag weer een outfit inspiratie online en er zit nu een item bij die ik al heel erg lang heeel graag wil.. De Moschino Mirror case. Dit is een telefoonhoesje wat lijkt op een “Barbie spiegel”! Ik heb hem al bij vele gespot en ik wist: deze moet ik hebben. Maar helaas is hij alleen beschikbaar voor de Iphone. Dammnit, why?!

Ook zien jullie een Nike tas in deze outfit. Ja, het is die ouderwetse Nike tas die je vroeger als gymtas of schooltas droeg. Ik vond hem vroeger vre-selijk maar ik ga hem nu steeds leuker vinden! Stiekem hoop ik dat Nike gewoon een nieuw model uitbrengt van de Nike damestas. Ook heb ik deze Zara sneakers op het oog, you can’t get enough white sneakers!

Big kisses, Kim

5 thoughts on “Outfit inspiration: THE Moschino case

Geef een reactie

