UNCATEGORIZED

Photo diary week 42: Wang, Miss Undercover

f

Het was weer een rustige week totdat Wang kwam.. wat een chaos maar wat leuk om mee te maken! Voor de rest was ik vooral aan het leren voor school, bezig met mijn eigen domein (nog steeds niet gelukt dus) en was ik echt aan het werk voor mijn blog!

IMG_2392

Still wearing my summer shoes..

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Schoentjes weer schoongemaakt!

IMG_1186

Ik ging nog even langs Lush en nam mijn favorieten zeepje weer mee, deze is echt een aanrader!

e

OMG.. it’s time!

wwww

Ik had ook nog een vest van Alexander Wang gekocht, maar deze heb ik toch maar teruggebracht. Best knap van mezelf! #bewustshoppen

www

Maar deze nam ik natuurlijk mee!

IMG_2320

Haha ik heb mijn schoenen zwart “gestift” met een zwarte stift. Why Kim why? Ja dat ben ik. Als ik iets niet meer leuk vind dan verander ik het gewoon. Er moet nog wel een laagje zwart overheen, dus dat gaat op mijn to do list.

s

Oh die lieve Josie. Vaker schrijft ze over blog crushes, maar nu ben ik er een van! Wat een compliment, klik hier om het artikel te bekijken.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Soon more!

IMG_2395

Nog steeds helemaal in love met mijn custom made Chanel armbandje.

Deze week heb ik een toetsweek en dat betekend dus nog meer leren, maar ook middagjes vrij zijn! Ik wil proberen om meer foto’s te gaan maken voor mijn Photo diary, helaas heb ik hier nog niet altijd erg in. Een challange voor mezelf dus!

 


 

Big kisses, Kim

4 thoughts on “Photo diary week 42: Wang, Miss Undercover

Geef een reactie

