FASHION

Alexander Wang x H&M: de chaos om de Scuba sweater

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Alexander Wang x H&M. Een collectie wat je of leuk vind, of niet. Zelf vond ik alleen bepaalde items leuk, en eigenlijk zou ik de rest van de collectie niet snel dragen. Ik wou echt graag de Scuba heren sweater hebben, en geloof me het was niet makkelijk om deze sweater in mijn handen te krijgen.

wang10

06:45 in de ochtend. WHUT!? Ja, ik had besloten om 2,5 uur voor openingstijd voor de deur te gaan staan. Gelukkig was ik niet de enige, er waren zelfs mensen al om half 4 gekomen. Ik had zoiets als dit nog nooit meegemaakt, en eigenlijk als ik ervan hoorde vond ik het altijd gekken werk. Maar toch had het wel iets, met z’n alle op de grond zitten, koffie en thee erbij en natuurlijk de zenuwen omdat je bepaalde items wilt scoren. Ik zou het volgend jaar zo weer doen!

e

Toen het uiteindelijk 09:00 was gingen de deuren open. We hadden een polsbandje gekregen. Hierop stond de tijd wanneer we mochten shoppen, dit was alleen voor de damesafdeling zo geregeld. Mijn idee was dus om even snel bij de dames te kijken, en dan mijn Scuba heren sweater te gaan pakken.

wang9

Toen ik bij de damesafdeling in de rij stond zag ik ineens a-lle-maal mannen naar boven rennen, ze gingen naar de herenafdeling! In mijn hoofd kwamen gelijk de gedachtes “neeeeeee mijn trui!” en ik liet de damesafdeling zitten en rende gelijk naar boven. Te laat dus. De trui was letterlijk binnen 2 minuten helemaal weg. Ik baalde zo erg want ik had nu 2.5 uur voor “niks” gewacht. Maar ik gaf niet op, en ik besloot om bij de paskamer te gaan wachten op iemand die zijn Scuba trui terug ging hangen. Ik heb er ongeveer een halfuur gestaan en toen kwam er een jongen aan lopen om zijn Scuba trui te gaan passen. Ik vroeg aan hem of ik de trui mocht hebben als hij hem niet wou. Terwijl hij ging passen deed ik snel een schietgebedje dat hij de trui niet zou passen. Uiteindelijk kwam hij terug en.. hij gaf de trui aan mij! Ohhhh my god ik was echt blij, natuurlijk wou ik de trui gelijk even passen en liep ik de paskamers in. Meiden met wie ik op zoek was naar de trui stonden daar en zeidde “ohhhhh nee je hebt hem!!”. Zelf schreeuwde ik heel hard jaa en maakte ik zelfs nog een sprongetje in de lucht, haha. I’ve got the sweater! Terwijl ik naar de kassa liep vroegen mensen mij zelfs nog of ze de sweater mochten hebben, maar nee ik hield hem stevig in mijn hand.

wang1

Dit is dus de sweater waar al de spanning om gaat. De Scuba heren sweater. Het is een wat hardere stof die er luxe uit ziet, en veel mensen doet het denken aan een duikpak stofje. Ik ben blij met deze Alexander Wang sweater en ik denk dat de kwaliteit erg lang mee zal gaan. Deze sweater koste €49,99 en is helaas online en in de winkel al uitverkocht.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

The best clothes hanger I’ve ever seen!

wang4

Ook kreeg je nog een rugtas bij je aankoop. Of ik deze echt ga gebruiken, weet ik nog niet maar het blijft altijd leuk om extra’s te krijgen!

Alexander Wang x H&M. Wat een gekkenhuis. Het voelt stiekem toch wel goed dat ik een item heb, die vrij veel mensen willen hebben maar nu dus niet meer kunnen krijgen. Ik was gisteren ook nog even in de stad, en ik kreeg echt veel complimenten over mijn trui haha. Ik ben heel erg blij dat ik deze trui heb kunnen scoren en heb er zeker geen spijt van! Thankyou H&M!

 



Big kisses, Kim

13 thoughts on “Alexander Wang x H&M: de chaos om de Scuba sweater

  1. Super leuk dat het je gelukt is! Ik reken meestal niet op die speciale collecties van h&m, omdat het me onmogelijk lijkt iets te scoren! Ik heb alleen ooit iets van de samenwerking met Versace kunnen scoren, omdat het toevallig nog in de winkels lag 😀 Je trui is wel echt vet, die had ik wel graag in mijn bezit gehad haha 😉

  2. Stoer dat je zo vroeg voor de deur bent gaan zitten zeg 😀 ik weet niet of ik dat zou kunnen volhouden hihi. Vind de trui ook heel gaaf, maar was helaas online niet snel genoeg!

Geef een reactie

