FASHION

Outfit inspiration: I need this Wang item + shopping rules

wang
Nog even en dan is het zover, dan hangt de Alexander Wang x H&M collectie in de winkel. Natuurlijk heb ik de collectie al goed bekeken en heb ik echt één item die ik heel graag wil. De Scubasweater voor mannen. Just need it in my closet..

H&M heeft een aantal regels opgesteld voor het shoppen van deze collectie:

  1. De collectie is in geselecteerde winkels verkrijgbaar en deze gaan om 9 uur open. Op de webshop zijn de items om 10 uur verkrijgbaar
  2. Er is een limiet ingesteld van het aantal stuks. Het limiet is 3 stuks per artikel per klant, dus je mag van elk artikel 3 exemplaren kopen.
  3. Klanten in de rij krijgen een gekleurd polsbandje, Er zijn 8 kleuren, en elke groep klanten van 20 heeft een andere kleur. De kleur bepaalt het tijdstip waarop je kunt shoppen. Elke groep krijgt 10 minuten om te shoppen. En het mooiste is… voor de herencollectie is er geen polsbandje nodig! (I can smell my sweater)
  4. Als je al voor openingstijd bij de winkel bent, sluit dan gewoon aan bij de rij. De medewerkers leggen alles uit.
  5. Artikelen uit deze collectie moeten binnen 2 dagen geretourneerd worden!

Gaan jullie naar een van de H&M filialen donderdag? Ik ga naar het filiaal in Rotterdam. Ik vroeg nog aan een medewerker hoelaat de winkel open ging, ze vertelde me dat dat 9 uur was maar ze vertelde me ook dat mensen al vrij vroeg komen, dus het word donderdag vroeg opstaan!


Big kisses, Kim

 

4 thoughts on “Outfit inspiration: I need this Wang item + shopping rules

  1. Cool! Ik ga ook voor de trui, alleen dan die voor vrouwen in het grijs. De cropped variant 😉 Ik ga denk ik om 10 uur precies de klantenservice bellen en hem telefonisch bestellen. Vorig jaar heb ik 2,5 uur op refresh gedrukt en kwam er niet door op de website.. Ik denk dat je de mannenversie makkelijker in handen krijgt!

    X Wilmke
    http://Www.winwonderland.com

Geef een reactie

