LIFESTYLE

Photo diary week 41: Smooch blusher, fur and more fur!

diarr

Elke maandag komt er een Photo Diary online, met hierin foto’s over wat ik in de afgelopen week heb gedaan en mee heb gemaakt. Deze week droeg ik mijn nieuwe fur sjaal veel, kocht ik een aantal nieuwe budget items en was ik bezig met mijn eigen domein!

ko

diar2

Ik kocht deze items bij de Big Bazar! Love it!

boek

Heerlijk genieten van een luiermiddagje met dit leuke boek “Handboek voor doe-het-zelf diva’s” haha.

IMG_2292

Ik kan nog steeds geen afscheid nemen van mijn zomer sneakers. Voorlopig nog geen winterschoenen!

diar3

I’m so in love with my furry friend!

diar4

21 november ben ik jarig, en ik kreeg van Ici Paris XL al een kortingskaart. Heel erg leuk die early birthday gifts!

diar5

Yes, I dit it!! Ik heb mijn eigen domein, alleen moet ik hem nu nog zien te koppelen aan mijn WordPress. Tot nu toe kom ik nog niet ver, dus hopelijk zien jullie snel in plaats van keybykim.wordpress.com keybykim.nl. Tips zijn altijd welkom!

d

Mijn outfit staat op de blog van Theprofashional! Heel erg leuk, klik hier om de post te bekijken.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Favourite bangle combo.

IMG_2288

#fwis onderweg naar stage.

diar6

Nog even genieten van deze heerlijke macarons van DutchHomemade, yum!

Hopelijk lukt het me deze week om alles te regelen met mijn eigen domein. Ook ga ik donderdag naar de H&M om (hopelijk) een item te kunnen scoren van Alexander Wang. Wie gaat er ook?

Big Kisses, Kim

6 thoughts on “Photo diary week 41: Smooch blusher, fur and more fur!

Geef een reactie

