FASHION

OOTD: gotta love Zara

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Zara, yes please! De laatste tijd koop ik steeds meer items bij Zara. Eerst vond ik het eigenlijk te duur, maar ik heb gemerkt dat ik deze dure items wel altijd erg leuk vind en veel draag. Wat vinden jullie? Ik koop steeds minder sale artikelen en wil eigenlijk alleen items kopen die ik echt nodig heb en/of leuk vind. Hoe doen jullie dit?

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Jas – H&M
Shirt – Zara
Broek – Zara
Tas – Primark
Schoenen – Adidas Superstar 2


Big Kisses, Kim

10 thoughts on “OOTD: gotta love Zara

Geef een reactie

