MAKE-UP/BEAUTY

New in: Victoria’s Secret

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Vorige week moest en zou ik naar Victoria’s Secret gaan, omdat mijn every day body mist op was. Natuurlijk wou ik stiekem gewoon nog een aantal heerlijke items scoren. Ik heb uiteindelijk 3 dingen meegenomen, en ik moet mezelf altijd echt beheersen als ik in de Victoria’s Secret ben haha.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Ik kocht deze warming foot scrub. In het begin dacht ik wat moet ik met voeten scrub, maar omdat hij afgeprijsd was wou ik hem toch proberen. En ik heb echt geen spijt! Het is heerlijk om jezelf even een verwen momentje te geven en vooral in de zomer wil ik dit echt vaker gaan doen. De scrub ruikt heerlijk fruitig, en ook word de scrub warm wanneer je gaat scrubben. Deze voeten scrub koste afgeprijsd €6,50.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

En mijn favoriete bodymist: Bombshell Forever. Hij ruikt heerlijk fris, zoet maar toch vrouwelijk. Het is echt een zomergeur maar zelf draag ik hem ook in de winter. Deze gebruik ik elke dag eigenlijk gewoon als parfum. De Bombshell Forever bodymist kost €13,00.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Als laatste nam ik nog een handcrème mee. Ik ben gek op handcrèmes en vooral in de winter. Deze handcrème ruikt ook zoet (eigenlijk alles wel van VS). Hello soft hands!

Big Kisses, Kim

5 thoughts on “New in: Victoria’s Secret

Geef een reactie

