LIFESTYLE

Photo diary week 40: Victoria’s Secret, Zara, Striplac

diar

Elke maandag komt er een Photo Diary online, met hierin foto’s over wat ik in de afgelopen week heb gedaan en mee heb gemaakt. Helaas is mijn diary nu een dagje later, sorry hiervoor ladies! Ik heb in ieder geval een heerlijke herfstvakantie gehad!

dd1

Ook heb ik stage gelopen in de vakantie. Ik loop nu stage in een zonnestudio/schoonheidssalon and I love it!

dd2

Nails done

dd3

Dit is de combinatie die ik gebruikte. De Striplac van Alessandro vind ik heel erg fijn en hij blijft mij bij ongeveer 2 weken zitten!

dd5

Vreselijk dit wisselende weer met die warme zon en die koude wind haha. Wat moet ik toch aan!?

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Er kwam deze week weer een OOTD online! Binnenkort ga ik (voor mijn eerste echte, echte opdracht) weer foto’s maken. Dit keer wil ik het op een andere manier gaan doen. Heeft iemand nog leuke tips?

dd6

Ik ben de laatste tijd veel bezig met de Facebook pagina van Keybykim. Soms wil ik kleine dingen posten op mijn blog, maar dat vind ik dan “zonde” omdat het echt maar iets kleins is. Daarom komen vanaf nu op de Facebook pagina alle updates over mijn blog, tips over kortingen, musthaves, inspiraties, geweldige winacties en nog veel meer! Kortom, willen jullie mijn pagina liken?

dd4

Ook ging ik nog een dagje naar Amsterdam. Het regende, maar toch was het erg gezellig.

IMG_2280

En omdat ik het altijd in de stad te druk vind om te shoppen, ging ik weer naar Victoria’s Secret. Deze winkel kan mijn dag echt goed maken haha.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Word vervolgd!

IMG_2282

Prachtig blousje van de Zara!

IMG_2285

Ik vind dit tasje van de Primark nog steeds zoooó leuk!

IMG_2286

#fwis

Big kisses, Kim

6 thoughts on “Photo diary week 40: Victoria’s Secret, Zara, Striplac

Geef een reactie

