FASHION

OOTD: succes has no time limit

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Hi ladies, vandaag weer een OOTD voor jullie. Ik draag hier een van mijn favorieten jassen, deze komt van de H&M en is heerlijk voor het “zonnige” herfstweer. De rest is natuurlijk weer all black met mijn favorieten slip ons. Ik ben nog op zoek naar leuke nieuwe schoenen voor de herfst/winter, het liefst sneakers. Heeft iemand suggesties?

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Jas – H&M
Trui – H&M
Broek Zara
Schoenen River Island
Tasje – Primark

Big Kisses, Kim
Follow me with bloglovin

6 thoughts on “OOTD: succes has no time limit

Geef een reactie

