FASHION/LIFESTYLE

New in: goodies H&M opening

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Vorige week was ik bij de VIP opening van H&M in Rotterdam, en zoals ik in een eerdere post vertelde was er een goodiehunt. We kregen 3 kaartjes die je dan bij een bepaald punt moest inleveren, zodat je je goodie kreeg. Ik heb een aantal mooie goodies mee naar huis gekregen en natuurlijk ook nog wat gekocht!

shop8

Deze tas, waar ik helemaal gek van ben is de tas waar je de goodies in kon doen. Een tas waar je heerlijk veel spullen in kwijt kunt. | Ik kocht deze nepleren joggingsbroek maar helaas zit de maat niet goed. Deze moet ik dus nog even omruilen. Hij koste €29,95 | Dit shirt kregen ook als een goodie. Het is een simpel wit boyfriend model shirt, and I love it! Ik vind dit soort shirts echt heerlijk om in de zomer te dragen.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Een van mijn favorieten aankopen, mijn skull kaars! Ik zag hem ineens staan en ik twijfelde natuurlijk geen seconde. Deze kaars kost €4,95 en is naar mijn mening echt een musthave voor in je huis! | Deze theedoek was ook weer een van de goodies die we mochten uitzoeken. Je kon kiezen tussen een witte of zwarte handdoek of deze theedoek. Ik koos toch voor deze omdat ik bepaalde foto ideeën in me hoofd had.

Helaas heb ik niet zo veel gekocht als dat ik dat (of is dit goed?), want we kregen wel 20% korting deze avond. Ik vind het ook wel weer knap van mezelf dat ik wat bewuster ben gaan shoppen, haha. Zijn jullie al bij het nieuwe filiaal van de H&M geweest?

Big Kisses, Kim
Follow me with bloglovin

8 thoughts on “New in: goodies H&M opening

  1. Ik was er ook! Super mooie winkel! Je leren broek is gaaf! ❤

    Ik heb een hele gave giveaway online gezet. Je maak kans op €150,- shoptegoed wat je kan uitgeven in Citymall Almere. Dat is nog niet alles je krijg er een lunch en borrel na afloop bij. Zou leuk zijn als je meedoet 🙂

    XxX
    http://www.wendyvansoest.com

Geef een reactie

