FASHION

Outfit inspiration: perfect autumn outfit

out
Tas | H&M

Hebben jullie al de perfecte herfst outfit gevonden? Ik helaas nog niet. De ene dag loop ik nog met mijn slip ons en de andere dag loop ik met mijn chelsea boots. Ik wissel af met mijn winterjas en blazertjes. Eigenlijk merk ik dat ik nog niet de items heb voor de herfst/winter die ik wil hebben. Nog een paar stoere enkellaarzen met een rits staan ook op mijn lijstje. Wat is jullie perfecte herfst outfit?

Big Kisses, Kim
Follow me with bloglovin

6 thoughts on “Outfit inspiration: perfect autumn outfit

Geef een reactie

