FASHION

Trend alert: turtleneck sweaters

Bron foto: Modernlegacy

Bron foto: Modernlegacy

Eindelijk weer een heerlijke trend die ik zeker veel zal gaan dragen. De turtleneck. Een sweater met een hoge kraag, ideaal dus voor de winter! Ik weet nog dat ik vroeger altijd coltruien aan moest van mijn moeder, en dat ik dat echt vreselijk vond. Vre-selijk die hoge kraag in je nek, en wat kriebelde die dingen ook! Gelukkig vind ik het nu juist heerlijk als mijn nek warm gehouden word, vooral omdat ik dan geen sjaal om hoef. Zo kun je weer heerlijk afwisselen deze winter!

Bron foto's: Pinterest

Bron foto’s: Pinterest

Deze trend is al veel gespot bij bloggers uit het buitenland. Deze sweater is hoog gesloten en dus eigenlijk niet “sexy”, zou je denken. Zelf vind ik het juist een hele mooie en vooral krachtige uitstraling geven. Be sexy without showing skin. Wat vinden jullie van de turtleneck trend?

Big Kisses, Kim

3 thoughts on “Trend alert: turtleneck sweaters

Geef een reactie

