LIFESTYLE

16 funny/weird things about me

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

De vorige keer had ik een lijst gemaakt met 16 dingen die ik echt niet leuk vond of waar ik mezelf echt aan kon irriteren. Deze keer heb ik een lijst met allemaal rare/leuke feitjes over mezelf. Waarschijnlijk zitten er ook een aantal dingen tussen die jullie nog niet wisten!

All black | Ik draag eigenlijk altijd zwarte kleding. Waarom? Ik hou gewoon niet van felle kleuren bij mezelf en het is heerlijk om te combineren!
Tattoo | Ik heb een tatoeage op de buitenkant van mijn linker pols. Er staat “hope & faith” op.
Rechteroog | Mijn rechteroog (vanaf mezelf gezien) is iets kleiner dan mijn linkeroog. Vooral als ik lach zie je het goed.
Lang haar | Ik ben al vanaf mijn 13e bezig om mijn haar zolang als nu te krijgen
Weird noise | Ik maak vaak bij alles wat ik doe geluiden. Als ik bijvoorbeeld verhalen vertel, iets na wil doen etc. maak ik echt allerlei geluidjes erbij. Haha.
Emo? | Vroeger was ik een emo typetje. Ja, veel donkere oog make-up, strikjes in mijn haren en Tokyo Hotel. Ik heb deze periode gehad, en ik zou het nu echt niet meer bij mezelf kunnen voorstellen.
Moedervlek | Ik had 2 moedervlekken op mijn voorhoofd die ik weg heb laten halen. Dit heb ik gedaan toen ik nog vrij jong was, and I’m glad I did it!
Pink lips | Elke dag draag ik roze lipstick, en nooit een andere kleur!
Clumsy | Soms kan ik nog al lomp zijn (helaas). Gelukkig is dit steeds minder geworden haha.
Skulls and guns | Ik heb een rare obsessie met skulls en guns. I just like all the items.
I’m nice | Ik kan altijd met iedereen opschieten. Dit is natuurlijk een groot voordeel, want lang niet iedereen kan dit. Gelukkig ben ik een persoon die ook eigenlijk nooit ruzie heeft.
Food addict | Niet iedereen verwacht dit altijd van mij, maar ik kan eten. Ik kan echt borden vol eten, maar waar het blijft..?
Eyelashes | Mijn wimpers zijn erg lang. Yes, lucky me!
Plastic bags | Ik bewaar altijd plastic/kartonnen tasjes van luxere merken. Ik vind het gewoon zonde om deze tasjes weg te gooien.
French Montana | Ik heb Frans bloed! Dit weet ik eigenlijk pas sinds een half jaar, maar ik vind het wel een leuk idee.

Dit was weer een lijstje met dingen over mijzelf. Weird facts or nah? Zelf vind ik het gelukkig nog wel meevallen. Maar zo leren jullie mij toch weer een beetje beter kennen!

Big Kisses, Kim

6 thoughts on “16 funny/weird things about me

  1. Pingback: 16 things I really, really do like |

Geef een reactie

