FASHION

OOTD: lovin my H&M bag

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Bij de VIP opening van H&M in Rotterdam kregen we deze ge-weldige tas mee. Het is echt een simpele tas, een soort van “zak” idee. Basic but lovely. Echt een tas voor mij dus! Ik draag hem nu dagelijks en het is echt een tas die niet zwaar aan voelt, ook al zitten er zware spullen in. Thankyou H&M!

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Trui Vero Moda
Broek Zara
Schoenen River Island
Tas H&M VIP opening

Big kisses, Kim

3 thoughts on “OOTD: lovin my H&M bag

  1. Ja ik vind de tas ook echt handig! Ik gebruik hem niet echt als handtas of zo, want ik vind het altijd wel noodzakelijk dat er in een handtas vakjes zitten voor bepaalde spulletjes. Voor school vind ik hem wel echt ideaal! Ben benieuwd hoe lang die die zware spullen van school gaat overleven, haha. Wat je zegt is wel echt waar, ookal zit er veel in, hij voelt niet zwaar aan!

Geef een reactie

