LIFESTYLE

Photo diary week 38: H&M, make-up and Trojka

do

Elke maandag komt er een Photo Diary online, met hierin foto’s over wat ik in de afgelopen week heb gedaan en mee heb gemaakt. De afgelopen week was ik weer zoals gewoonlijk veel op school en ik merk dat ik steeds minder tijd voor alles heb. Hate it!

dd1

Even heerlijk relaxen ’s avonds met een boek, I just need these moments!

dd2

Thankyou H&M! En natuurlijk ook een shop tip voor jullie.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Ik ging mijn OOTD foto’s uitzoeken en ik wil binnenkort een soort post maken met allemaal “fail” of grappige foto’s.

ddddddd

Haha ik ben de fotograaf met de flits, ik vind deze foto er zo heel gaaf uitzien. Dit was bij een blog workshop.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Nog steeds stiekem een van mijn favoriete kleuren, maar ik ben toch weer op zoek. Ik zoek een nude roze kleurtje, maar die ook weer een beetje peachy is. Heel moeilijk te omschrijven maar ik hoop dat iemand een tip heeft!

dd3

Ready for work, peace!

IMG_2193

#fwis

IMG_2195

Mijn make-up stash uitzoeken en opruimen..

IMG_2196

Finally, it’s weekend! De weken gaan zo snel, dus ik geniet echt van mijn weekend. Helaas zijn de weekenden echt te kort..

IMG_2205

Heerlijk in mijn comfy outfit, ik zou hier hele dagen in kunnen lopen.

dd4

Aaaaaaaah, ik mag aanwezig zijn bij de openings party van de grootste H&M in Europa, en dat allemaal in Rotterdam! Ik heb er heel erg veel zin in en ik ben erg benieuwd naar het filiaal.

Big Kisses, Kim

3 thoughts on “Photo diary week 38: H&M, make-up and Trojka

Geef een reactie

