MAKE-UP/BEAUTY

Baby Lips Electro Pink Shock

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Baby Lips, een hype die onder vele beauty liefhebbers weer opkomt. Want Baby Lips van Maybelline komt met een nieuwe variant: Baby Lips Electro. Dit is een lipbalm met nog wat fellere kleuren dan de normale Baby Lips. Meer knallende kleuren dus + optimale verzorging! Benieuwd wat ik er van vind?

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Zelf heb ik de kleur Pink Shock gekocht, en deze lipstick is echt fuchsia roze. Ik vind de verpakking van Baby Lips trouwens heel erg leuk, simpel maar toch uniek. Gewoon een leuke lip balm verpakking.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA
OLYMPUS DIGITAL CAMERA
OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Hier de swatch, en de kleur op mijn lippen. Mwah. De kleur vind ik echt niet mooi bij mezelf, dus deze lip balm is er echt een die ik thuis draag. De pigmentatie kan beter, want deze swatch bevat maar liefst 3 vegen! Met één veeg zie ik eigenlijk weinig tot geen pigment. Omdat Maybelline belooft dat de kleuren feller zijn, had ik wel wat meer verwacht.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Deze lip balm kost €3,99 en is verkrijgbaar bij de drogisterij. Zelf heb ik gemengde gevoelens. Hij maakt mijn lippen uiteindelijk wel zacht en gehydrateerd, maar als ik de lip balm op heb vind ik hem niet fijn aanvoelen. Ik voel al mijn “velletjes” zitten terwijl ik deze niet heb, heel gek. Maar ik mag niet zeuren, want nadat de Electro balm helemaal ingetrokken is zijn mijn lippen wel echt zacht! De een is fan van de Baby Lips, en de ander niet. Ik kan het ook makkelijk met een Labello doen, haha.

Big Kisses, Kim

6 thoughts on “Baby Lips Electro Pink Shock

  1. Ik ben ook niet zo een hele grote fan van de babylips. Ik vind ze net als jij wel fijn als ze eenmaal zijn ingetrokken, maar als ik heel eerlijk ben snap ik de hele hype ook niet zo. Zijn veel betere lipverzorginsproducten op de markt.

Geef een reactie

